img Vakansiyalara qayıt

Texniki Dəstək (HelpDesc) üzrə mütəxəssis

  • imgHaed Office
  • imgBAŞ İDARƏ
  • imgSon müraciət tarixi : 12 sentyabr 2024
  • imgTam ştat

Təsvir

    • İstifadəçi kompüteri, proqram təminatı və periferik (printer, skayner və s.) avadanlıqların quraşdırılması və yönləndirilməsi;
    • Texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi;
    • İstifadəçi kompüterlərində və ya periferik (printer, skayner və s.) qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq nasazlıqların aradan qaldırılması.

Tələblər

    • Format, tam diaqnostika, (Windows 10 və 11 in quraşdırılması və sazlanması üzrə geniş biliklər və iş təcrübəsi);
    • Bütün növ proqramları quraşdırmağı bacarmalı MS Outlook, Word, Excel (2003/2007/2010) üzrə yaxşı biliklər;
    • Nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar;
    • Windows domen və LAN üzrə başlanğıc biliklər;
    • Printerlərlə iş üzrə bilik və iş təcrübəsi;
    • Passiv, aktiv şəbəkənin və kompyuterlərlə bağlı başqa avadanlığın montajı;
    • Kompyuter avadanlığının təmiri və montajı;
    • BOKT-un filialları üzrə bölgələrdə yarana biləcək işlərlə əlaqədar ezamiyyətlərə hazır olmalı;
    • Azərbaycan, rus dillərini yaxşı, ingilis dili yaxşı/orta (texniki səviyyədə) bilməli;
    • Ali təhsil (texniki təhsil arzu olunandır);
    • İT sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
    • Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı.
Müraciət et
img
img
img

Müraciətin uğurla göndərildi

img
img

Xəta baş verdi. Xahiş edirik yenidən cəhd edin